「ほっ」と。キャンペーン
2009年 02月 15日

boost



a0073456_8534816.jpg


Today's entry is not photo.
This is my illustration.

Yesterday, I got a message.
My cousin has gotten into coma because of her disease.(She is typeⅠdiabetic.)

She loves not only my photo but also illustration.
She always boost me and my art works.
I think she is making an effort to come back to our world now so
I wanna boost her with my illustration.
PLEASE GET UP AND SEE MY WORK WHICH YOU LOVE!!

おはようございます。本日のエントリーは写真ではありません。

昨年末、ひょんなことから絵を描き始めました。

私の絵は下書きがありません。ペンで何も見ないでダイレクトに描いていきます。
(何かを観察しながら最初から最後まで描く事はありません。)
なので描かれているものは、私の想像の産物です。

昨日1本の連絡がありました。私の大好きな子のお兄ちゃんから。
彼女はⅠ型の糖尿病なんだけど、倒れて昏睡状態に入ってるとの事。声をかけてあげてくれないか、との事。

彼女は私の写真もそうだけど、絵が大好きでいつも私を褒めてくれる。
ニコニコほがらかにいつも励ましてくれる。いつでも皆を笑わせる。

多分今彼女はこっちの世界に戻ってくるように無意識の中で努力してるのだと思う。
だから彼女を応援するためにこの絵を載せました。
これから病院に行ってきます。どうかどうか、彼女が目覚めますように。
[PR]

by top-to-toe | 2009-02-15 09:39


<< morning      21days/365days >>