人気ブログランキング | 話題のタグを見る

everything but the kitchen sink (saori's photoblog)

toptotoe.exblog.jp
ブログトップ
2009年 11月 21日

The day I found you

The day I found you_a0073456_1145374.jpg


The day I found you and you found me.
僕が君を見つけ 君が僕を見つけた日

It had been raining since the morning.
その日は朝から雨が降り続いてた

You walked in the crowd with broken umbrella,
君は壊れた傘をさしながら群衆の中を歩いてて

and you looked displeased.
なんだかすごく不機嫌そうだった



I was sitting on the wayside and got dripping wet at that time
because I didn't have any place to go.
行くあてもない僕は その時道端に座ってずぶぬれだった

You got closer and held out the unbrella to me.
君は僕に近づき その傘を僕に差し出して 僕に一言言った

"Are you stupid?", you said.
「あんたバカなの?」


The day I found you and you found me.
僕が君を見つけた日 君が僕を見つけた日

It was cold rainy day but everything got shining.
冷たい雨が降っていたけど 全てが輝き出した日 

"the rainy day"
Pentax MZ-3, KODAK 400TX



ポラロイド・ポゴ買ってみました。
只今充電中。

なんだかんだ言って、デジタル製品嫌いじゃありません。
うひっ!

by top-to-toe | 2009-11-21 11:46 | PENTAX 写真


<< Shinjuku      an artist >>